Доброго дня, товариство!
Є стандартна фіча встановлення статусу оператора в чатах (зелений/червоний), а ось де саме зберігається інфа про поточний статус оператора? Хочу задіяти значення цього статусу в БП для розподілу лідів між співробітниками
Нравится
Доброго дня, Олександр,
Інформація зберігається у таблиці OperatorSession.
При зміні статусу оператора відповідно або завершується, або створюється нова сесія.
Повідомте, якщо виникнуть додаткові запитання!
З повагою,
Анастасія
трохи не зрозумів, в OperatorSession зберігається статус оператора в чатах, чи його загальний статус в системі (залогінився/розлогінився)? Бо пробую процесом дістати поточне значення як з включеним, так і з виключеним статусом у чатах, а результат один й той самий = Активний
перевіряю прочитане значення з довідником і вивожу повідомлення - завжди Активний виходить, хоча я вимкнув ся з чатів...
Anastasiia Zhuravel,
може, статус сесії оператора в системі та статус оператора у чатах - це різні довідники?